Firma chce skorzystać z nowej ulgi podatkowej na sponsoring instytucji kultury. Firma planuje przeznaczyć pieniądze na obsługę i prowadzenie zespołu artystycznego działającego w instytucji kultury oraz chce zawrzeć z tą instytucją umowę o promocję lub sponsoring.
Czy taka forma współpracy z punktu widzenia instytucji kultury jest zgodna z prawem?
Zgodnie ze statutem instytucji kultury źródłem jej finansowania są m.in. zapisy od osób prawnych. Czy w statucie trzeba w związku z tym ująć bardziej szczegółowe zapisy?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: