Ważne: Instytucje kultury mają więcej czasu na złożenie zeznań CIT-8
[Szkolenie] Zamówienia publiczne w instytucjach kultury — tryb podstawowy: przygotowanie, ocena ofert, umowa, obowiązki zamawiających: 17 kwietnia 2023
Dyrektor instytucji kultury otrzymał list polecony od mieszkańca gminy z wnioskiem o „udzielenie informacji publicznej, czy pan X [w piśmie podane jest imię i nazwisko pracownika] był lub jest zatrudniony w ośrodku kultury, na jakim stanowisku i na jakiej podstawie prawnej — rodzaj umowy”. Mieszkaniec powołał się na art. 2 ust. 1 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (dalej: ustawa o dostępie do informacji publicznej).
Co w takiej sytuacji należy zrobić?
Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.
Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.
Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.
Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.
Słowa kluczowe: dostęp do informacji publicznej • informacja publiczna