W bibliotece poza dyrektorem i pracownikami merytorycznymi zatrudniona jest główna księgowa i pracownik administracyjny. Instytucja pozyskała środki z jednego z projektów unijnych i może w nich ująć między innymi koszty wynagrodzeń personelu administracyjnego, w tym obsługi księgowej i kadrowej. Projekt jest działaniem biblioteki, więc jej pracownik obsługuje go w godzinach pracy oraz na służbowym sprzęcie, jednak zwiększa to zakres jego obowiązków.
Czy koszty wynagrodzeń personelu administracyjnego można podzielić na pracowników oraz dyrektora i głównego księgowego, a jeśli tak, to w jaki sposób i do jakiej kwoty?
Czy dyrektorowi instytucji kultury i głównemu księgowemu w związku z realizacją projektu można przyznać dodatek specjalny lub premię, czy też lepiej zawrzeć z nimi umowę-zlecenie?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.