Zgodnie z regulaminem organizacyjnym — w przypadku nieobecności dyrektora czy też niemożności pełnienia przez niego obowiązków z powodu jego urlopu, choroby lub innych usprawiedliwionych przyczyn zastępuje go pracownik uprzednio przez dyrektora wyznaczony. Pracownik ten nie może podejmować działań w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników.
Kto będzie zarządzał instytucją kultury, gdy pracownik wskazany przez dyrektora skorzysta z zaległego urlopu?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: