• Menedżer w instytucji kultury pomaga lepiej ją zorganizować, uczynić ją nowocześniejszą oraz lepiej komunikującą się ze światem zewnętrznym • Menedżer kultury to osoba, która powinna łączyć w sobie cechy ekonomisty, sprawnego zarządcy oraz kreatywnego animatora kultury • Istnieje wiele programów i projektów, w ramach których pracownicy instytucji kultury mogą nabywać oraz doskonalić swoje kompetencje menedżerskie

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.