• Warto uświadomić pracownikom, że ich prywatna aktywność w sieci może przełożyć się na opinię o instytucji kultury jako ich miejscu pracy
  • Trzeba zadbać, aby strona internetowa instytucji była zawsze aktualna, a blogi i konta w serwisach społecznościowych prowadzone na bieżąco
  • Ze specjalnych, dedykowanych pracodawcom i pracownikom portali, można się dowiedzieć, jaką opinię ma dana instytucja kultury jako miejsce pracy

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.