• Odbiorca zadowolony z pewnością wróci i poleci instytucję kultury znajomym, dlatego warto zadbać, aby jego doświadczenie w instytucji kultury było na najwyższym poziomie
  • Stale rozwijane kompetencje społeczne i obywatelskie pracowników instytucji kultury są kluczem do sukcesu w zarządzaniu odbiorcami oferty kulturalnej
  • Kto pyta, nie błądzi — informacja zwrotna od klienta jest niezbędna w budowaniu wysokiej jakości obsługi odbiorców

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: