• Przestrzeń działalności kulturalnej to nie tylko mury instytucji, ale przede wszystkim otoczenie, w którym na co dzień przebywają odbiorcy oferty kulturalnej
  • Odbiorcy oczekują, że instytucje kultury staną się aktywnymi uczestnikami zmian na rzecz poprawy otoczenia, nie tylko w sferze artystycznej, ale także społecznej
  • Osadzanie w przestrzeni to wzmacnianie relacji z odbiorcami poprzez włączanie ich w swoje działania na zasadach partnerskich

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.