W ostatnim czasie kilka osób w instytucji ma problem z różnymi problemami psychicznymi. Jeden z kierowników walczy ze stanami lękowymi wywołanymi dużą presją, inny pracownik wkrótce wraca z 6-miesięcznego zwolnienia spowodowanego depresją, z kolei w jeszcze innym zespole jest pracownik, którego zachowanie również wygląda alarmująco. Pozostali pracownicy plotkują na ich temat, ale też dają wyraźne sygnały, że nie do końca wiedzą, jak się mają zachować wobec tych osób.
Jak w takiej sytuacji powinien zachować się dyrektor i kierownicy działów?
Czy koledzy powinni się angażować czy raczej nie powinni być o niczym informowani?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.