• Wyznaczanie priorytetów pozwala uporządkować pracę
  • Najpierw kierownictwo instytucji kultury wyznacza cele instytucji na dany rok i działania powiązane z ich realizacją, a następnie szczebel kierowniczy przekłada to na swoje zadania, aż wreszcie robią to pracownicy w poszczególnych zespołach
  • Najważniejsze jest wprowadzanie priorytetów w życie i pilnowanie, by nie stały się tylko jedynymi z wielu rzeczy do zrobienia

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: