• Strategia instytucji to długofalowa koncepcja jej rozwoju. Określa dalekosiężne cele oraz sposoby ich osiągnięcia i uwzględnia przy tym działania konkurencji
  • Przygotowanie strategii jest dużym przedsięwzięciem, można je jednak znacznie uprościć i całe zadanie podzielić na etapy
  • Misja i wizja instytucji nie są tym samym, choć się uzupełniają, tworząc obraz tego, czym jest dana instytucja kultury oraz w jakim kierunku dąży

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.