Kieruję zasobami ludzkimi w dużej instytucji kultury i dla wszystkich nowych kierowników zespołów przeprowadzam standardowe szkolenie dotyczące komunikacji, tworzenia nowego zespołu, rozwiązywania konfliktów, spraw kadrowych itd. Ostatnio zwrócono mi uwagę, że jest ono już nieco przestarzałe i dobrze by było je poszerzyć o nowe zagadnienia.
Czy na pewno tyle się zmieniło? Co warto dodać poza rozwijaniem standardowych umiejętności, których instytucja oczekuje?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.