• W dobrym zarządzaniu sobą w czasie pracy nie chodzi o to, jak długo się pracuje, ale o to, czy działa się sensownie i na czym się koncentruje
  • Kolejne nadgodziny to rozwiązanie krótkoterminowe; w dłuższej perspektywie potrzebne są mądre i realne plany najważniejszych zadań
  • Umiejętność określania priorytetów pozwala odnaleźć się w gąszczu codziennych, różnorodnych zadań

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: