Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenie] Wszystko, co dyrektor instytucji kultury powinien wiedzieć o kontroli zarządczej: 8 lutego 2023
Zamknięcie roku w instytucji kultury — jak zgodnie z przepisami i bezstresowo sporządzić sprawozdanie finansowe za 2022 r.?: 16 lutego 2023
Instytut Muzyki i Tańca (IMiT) ogłosił nabór wniosków do IV edycji programu stypendialnego „Program przekwalifikowania zawodowego tancerzy — stypendia”. Jego celem jest wsparcie profesjonalnych tancerzy tańca artystycznego w zdobywaniu kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do rozpoczęcia drugiej ścieżki kariery zawodowej, po zakończeniu kariery scenicznej.
W ramach programu przyznawane są stypendia na realizację przez tancerzy profesjonalnych indywidualnych projektów przekwalifikowania zawodowego, przygotowanych we współpracy z doradcą zawodowym (pokrycie kosztów studiów, kursów, warsztatów, staży i praktyk; dojazdu i noclegu; kosztów ubezpieczenia zdrowotnego oraz utrzymania).
W 2019 r. w tej edycji programu planuje się 3 nabory wniosków, w terminach do:
Wysokość stypendium wynosi maksymalnie 40 000 zł na realizację całego indywidualnego projektu z zakresu przekwalifikowania zawodowego, rozłożonego maksymalnie na okres od:
W przypadku projektów z zakresu przekwalifikowania zawodowego realizowanych w trybie wieloletnim dofinansowanie na 2., 3., 4. i 5. rok przyznawane jest w formie promesy, a następnie wypłacane zgodnie z harmonogramem określonym w umowie zawartej pomiędzy stypendystą a IMiT, po zaakceptowaniu rozliczenia merytorycznego i finansowego działań zrealizowanych w poprzednim roku.
Więcej informacji na stronie Idee dla tańca w zakładce „Jak dostać stypendium?”, natomiast regulamin i wzór umowy jest dostępny na stronie Instytutu Muzyki i Tańca w zakładce Programy.