To hasło ogólnopolskiej kampanii społecznej pod nazwą Kino to emocje. W ramach projektu duże sieci oraz kina studyjne i lokalne, wspierane przez MKiDN i Polski Instytut Sztuki Filmowej, po raz pierwszy w historii będą wspólnie zachęcać do powrotu przed duży ekran.

W kampanię zaangażowały się sieci kin: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce.

Jej głównym elementem są spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, które można już zobaczyć w kinach, telewizji i Internecie. Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów.

Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.

Kampanii wsparcia udzieliły także: Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.

Więcej informacji o kampanii, zasadach bezpieczeństwa w kinach oraz mapa kin znajdują się na stronie ChodźDoKina.