Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Najnowsza publikacja redakcji Poradnika Instytucji Kultury: Rachunkowość i finanse instytucji kultury. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
[Szkolenia] Umowy-zlecenia i umowy o dzieło w instytucjach kultury: 16.05 | Relacja: instytucja kultury — organizator oraz organizator — dyrektor instytucji kultury: 25 maja | Obowiązkowy rejestr umów od 1 lipca 2022 r.: 7 czerwca 2022
Do 23 marca br. można przesyłać zgłoszenia do 20. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii (APH), której organizatorem jest Fundacja Artystyczna Podróż Hestii. Konkurs patronatem objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Narodowe Centrum Kultury oraz Prezydent m.st. Warszawy.
Jak wynika z regulaminu konkursu, jego celem jest:
Konkurs skierowany jest do posługujących się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym im realizację rezydencji zagranicznej studentów IV lub V roku uczelni artystycznej lub kierunku artystycznego uczelni wyższej w Polsce.
Uczestnik może zgłosić do konkursu jedną, oryginalną, wykonaną samodzielnie przez siebie pracę z obszarów: malarstwa, grafiki, rzeźby i instalacji, fotografii, sztuki cyfrowej lub performance, spełniające kryteria opisane w regulaminie.
Zgłoszenia do konkursu należy dokonać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej organizatora.
Wybór finalistów konkursu i publikacja ich nazwisk na stronie konkursu nastąpi do 7 maja br., a do 14 maja br. uczestnicy powinni dostarczyć oryginały prac do Pawilonu Sztuki ERGO Hestia.
Wystawa prac finalistów będzie miała miejsce w pawilonie Muzeum nad Wisłą Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie od 31 maja do 13 czerwca br., a 11 czerwca odbędą się osobiste prezentacje finalistów 19. i 20. edycji przed członkami jury w Muzeum nad Wisłą. Tego dnia nastąpi także ogłoszenie nazwisk laureatów konkursu.