Do 31 sierpnia br. Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (NIMOZ) przyjmuje zgłoszenia do 5. edycji przeglądu, do którego mogą się zgłaszać m.in. muzea (w rozumieniu Ustawy z 21 listopada 1996 r. o muzeach).

Celem projektu jest popularyzacja najlepszych systemów identyfikacji wizualnej i rozwiązań graficznych wdrożonych przez muzea oraz promowanie wiedzy i rozwiązań z obszaru budowy marki i działań wizerunkowych.

W tym roku organizator czeka na zgłoszenia w następujących kategoriach:

  • identyfikacja muzeum,
  • identyfikacja wystaw czasowych,
  • grafika strony internetowej,
  • kampanie promocyjno-marketingowe,
  • zarządzanie profilami społecznościowymi.

Aby zgłosić projekt do konkursu, należy wysłać kartę zgłoszeniową oraz prezentację na adres muzeumwidzialne@nimoz.pl.

Więcej informacji, karta zgłoszenia oraz regulamin konkursu dostępne na stronie przeglądu.