Do 31 sierpnia br. Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów (NIMOZ) przyjmuje zgłoszenia do 5. edycji przeglądu, do którego mogą się zgłaszać m.in. muzea (w rozumieniu Ustawy z 21 listopada 1996 r. o muzeach).
Celem projektu jest popularyzacja najlepszych systemów identyfikacji wizualnej i rozwiązań graficznych wdrożonych przez muzea oraz promowanie wiedzy i rozwiązań z obszaru budowy marki i działań wizerunkowych.
W tym roku organizator czeka na zgłoszenia w następujących kategoriach:
- identyfikacja muzeum,
- identyfikacja wystaw czasowych,
- grafika strony internetowej,
- kampanie promocyjno-marketingowe,
- zarządzanie profilami społecznościowymi.
Aby zgłosić projekt do konkursu, należy wysłać kartę zgłoszeniową oraz prezentację na adres muzeumwidzialne@nimoz.pl.
Więcej informacji, karta zgłoszenia oraz regulamin konkursu dostępne na stronie przeglądu.