• Kultura, choć przeważnie kojarzona z sektorem publicznym i społecznym, to — jeśli jest dobrze zarządzana — może generować również korzyści ekonomiczne
  • Od instytucji kultury nie tylko oczekuje się, że będą wypracowywały przychody, ale również przygotowywały młodych ludzi do funkcjonowania w realiach biznesowych
  • Pokazanie społeczności lokalnej możliwości rozwoju przedsiębiorczości dzięki zasobom kulturowym może sprzyjać rozwojowi kreatywności oraz tworzeniu innowacji

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.