Pracownica, która osiągnęła już wiek emerytalny, ale nie przeszła na emeryturę, pracuje nadal na pełny etat na stanowisku starszego bibliotekarza w siedzibie głównej biblioteki. Data urodzenia tej pracownicy to 6 stycznia 1959 r. Od września br. dyrektor chciałby jej zmienić częściowo miejsce pracy tak, aby 2 dni w tygodniu po 8 godzin pracowała na filii, a trzy dni nadal w siedzibie głównej — również po 8 godzin dziennie. W umowie o pracę nie określono miejsca wykonywania pracy, a filia biblioteki znajduje się w innej miejscowości niż siedziba główna (około 6 kilometrów). Filia ta znajduje się w tej samej miejscowości, w której ta pracownica mieszka.
Jak prawidłowo zmienić pracownicy warunki pracy?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.