W instytucji wprowadzono niedawno zmiany w regulaminie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (ZFŚS), o czym załogę poinformowano drogą mailową. Całość regulaminu jednak nie została przesłana ani udostępniona, np. na tablicy ogłoszeń lub w intranecie.
Czy pracodawca może ograniczać dostęp do regulaminu ZFŚS i wyznaczyć pracownika, do którego należy się udać w celu udostępnienia tego dokumentu — do wglądu?
Czy nie jest to ograniczenie pracownikom dostępu do informacji? Może się przecież zdarzyć, że tego wyznaczonego pracownika nie będzie w pracy (zwolnienie, urlop), to co wtedy?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.