• Trzeba sporządzić listę rzeczy do zrobienia, którą na bieżąco będzie się uzupełniać w ciągu dnia, i zacząć od zadania najważniejszego • Nie wolno bać się delegowania zadań pracownikom, którzy są w stanie je wykonać • Warto zadbać, aby jak najwięcej pracowników posiadało umiejętność organizacji swojej pracy — dzięki temu są mniej zestresowani i przepracowani oraz mogą pracować bardziej efektywnie

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: