Instytucja prowadzi sprzedaż biletów online za pośrednictwem operatora systemu płatności. Od pośrednika instytucja otrzymuje tylko chronologiczne wykazy dat (w poszczególnym miesiącu), dzienne kwoty transakcji bez podsumowania i bez podpisu. Każdego dnia na skrzynkę mailową otrzymuje raport podsumowujący wszystkie transakcje z dnia poprzedniego, a raz w miesiącu — raport zbiorczy razem z fakturą VAT za korzystanie z płatności online.
Jaki w takim przypadku stworzyć dokument księgowy do udokumentowania sprzedaży biletów online?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.