Na podstawie uchwały rady miasta 1 stycznia 2024 r. połączone zostaną dwie samorządowe instytucje kultury. Nowo powstała instytucja (z nowym numerem NIP i REGON) przejmie majątek, należności i zobowiązania łączonych jednostek w zakresie ich dotychczasowej działalności. Na dzień 31 grudnia br. łączone instytucje sporządzą sprawozdania finansowe.
Czy te sprawozdania należy sporządzić przy założeniu kontynuacji czy przy braku kontynuacji działalności?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.