Pracownicy muzeum pracują w podstawowym systemie czasu pracy w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym. Pracują od wtorku do niedzieli, ale nie w każdy weekend, tylko co drugi tydzień, bo w zamian za to mają wolne poniedziałki. W instytucji ustalane są miesięczne harmonogramy pracy. Do tej pory pracownicy składali wnioski o odbiór czasu wolnego za pracę w weekendy (na wolne poniedziałki).
Czy jest wymagane składanie tych wniosków, jeśli istnieje harmonogram? Czy taki czas pracy to system podstawowy?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: