Muzeum X w swej strukturze ma oddział i ten oddział ma być od niego odłączony i przekazany do muzeum Y (majątkowo i osobowo). Instytucje te mają tego samego organizatora, a wyłączenie oddziału nastąpi w połowie 2013 r. Muzeum X prowadzi wyodrębnioną ewidencję księgową oddziału, natomiast sprawozdanie finansowe (bilans) jest łączne.
Jakie dokumenty należy przygotować na podstawie art. 20 ust. 2 Ustawy z 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej? Zgodnie z tym przepisem organizator określa zasady przekazania składników majątkowych ujętych w bilansie wyłączonych jednostek. Jakie dokumenty muszą przygotować oba muzea?
Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.
Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.
Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.
Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.