Pytanie dotyczy zakresu merytorycznego zarządzeń dyrektora.
Czy zarządzenia powinny dotyczyć stricte działalności biblioteki i jej pracowników, tj. zawierać tylko przepisy ich dotyczące, takie jak np. regulamin pracy czy wynagradzania, politykę rachunkowości itd.?
Czy regulaminy projektów lub konkursów organizowanych dla czytelników też powinny być przyjmowane zarządzeniem dyrektora, a jeśli nie, to w jaki sposób należy je wprowadzić?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.