W strukturach samorządowej instytucji kultury od stycznia 2018 r. działa kino, którego zakup finansowany był dotacjami celowymi oraz środkami własnymi. Zgodnie z umową dotacyjną, instytucja ma obowiązek sprzedaży biletów na wszystkie seanse. Instytucja w czasie wakacji organizuje półkolonie, które są odpłatne (w programie znajdują się warsztaty, wycieczki do kina, na basen, posiłki).
Jak sprzedać i rozliczyć bilety wstępu do własnego kina dla dzieci przebywających na półkoloniach?

Pełna treść artykułu dostępna wyłącznie dla abonentów, po zalogowaniu do serwisu.

Zaloguj się w panelu w prawym górnym rogu serwisu, podając login i hasło, które otrzymałeś od Działu Obsługi Klienta.

Aby uzyskać dostęp do serwisu, wykup abonament lub prenumeratę Poradnika Instytucji Kultury.

Jeśli jesteś prenumeratorem Poradnika Instytucji Kultury, zgłoś się do Biura Obsługi Klienta po login i hasło.

Słowa kluczowe: